مبارزه کوراش‌کاران خراسانی در آسیا برگزاری اردوی تیم ملی کوهنوردی بانوان کارگر در مشهد ترکیب احتمالی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) گولسیانی به بازی مس رفسنجان رسید تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس _ مس رفسنجان شوک به استقلال در آستانه حساس‌ترین رقابت لیگ برتر کامیابی‌نیا تاریخ را تکرار کرد لطف بزرگی که به استقلال شد بازگشت رسن به پرسپولیس صحت دارد؟ جدایی ستاره پرسپولیس تکذیب شد تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی است| سمیعی می‌ماند یا می‌رود؟ شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟ ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس
سرخط خبرها

بازگشت رونالدو به خانه

  • کد خبر: ۱۳۲۰۲۳
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
بازگشت رونالدو به خانه
یک اتفاق، شایعه بازگشت ستاره پرتغالی به اسپورتینگ را پررنگ کرده است

به گزارش شهرآرانیوز؛ درحالی‌که با گل‌زنی رونالدو در دیدار پنجشنبه‌شب مقابل شریف مولداوی، آتش حواشی پیرامون او کمی فرونشسته است، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده فوق‌ستاره ۳۷ ساله پرتغالی همچنان ادامه دارد. رسانه‌ها خروج او از منچستر در پنجره زمستانی را تقریبا مسلم می‌دانند، اما اینکه در صورت خروج، مقصد بعدی او کجاست، نامشخص است.

مرور شایعات تابستانی نقل‌وانتقالات، چلسی و ناپولی را به‌عنوان مقصد‌های محتمل او مشخص می‌کند، اما خرید یکی از خانه‌های گران‌قیمت پرتغال که زمستان امسال در اختیار رونالدو و خانواده‌اش قرار می‌گیرد، می‌تواند باشگاه‌های بزرگ این کشور به‌خصوص اسپورتینگ لیسبون را به گزینه‌های احتمالی اضافه کند. افول عملکرد یونایتد پس از حضور رونالدو در سال گذشته با انتقادات و تحلیل‌های متفاوتی روبه‌رو شد و راه‌نیافتن شیاطین سرخ به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باعث شد CR۷ ساز جدایی کوک کند.

در بازار داغ و پرسروصدای نقل‌وانتقالات هر روز شایعات جدید و گمانه‌زنی‌های پرآب‌وتاب به گوش می‌رسید، اما دستمزد زیاد و توافق نکردن با باشگاه مبدأ باعث شد رونالدو که به‌علت مشکلات شخصی در اردوی پیش‌فصل هم حاضر نشده بود، در منچستر بماند. با وجود شروع نگران‌کننده منچستریونایتد در فصل جدید، خروج رونالدو از ترکیب اصلی و نیمکت‌نشینی او، نظم را به ساختار تیم برگرداند و شیاطین سرخ به چهار پیروزی پیاپی دست یافتند تا تیم تنهاخ رفته‌رفته به بالای جدول نزدیک شود.

از عصیان تا گل‌زنی

سرپیچی رونالدو از تعویض و حضور دیرهنگام در زمین در دیدار مقابل تاتنهام باعث شد تنهاخ در مصاحبه مطبوعاتی از اهمیت نظم در تیم بگوید و او را از فهرست تیم برای دیدار با چلسی خط بزند. با این حال، رونالدو خیلی زود به کمپ تمرینی برگشت، در ترکیب اصلی تیم برای دیدار مقابل شریف در هفته پنجم لیگ اروپا حاضر شد و درست مثل بازی رفت موفق به گل‌زنی شد تا روند شکست‌ناپذیری یونایتد به هفت مسابقه متوالی برسد. این نخستین گل فصل رونالدو در اولدترافورد بود. تنهاخ این‌بار در کنفرانس مطبوعاتی به تمجید از رونالدو پرداخت و گفت: «او برای تیم موقعیت ساخت، تیم برای او موقعیت ساخت و همه می‌دانیم توانایی تمام‌کنندگی و گل‌زنی دارد.»

گران‌قیمت‌ترین خانه پرتغال

به گزارش مارکا، رونالدو به‌تازگی منزلی ویلایی در سواحل اقیانوسی غرب پرتغال خریده است که قیمت اولیه آن حدود ۱۱ میلیون یورو تخمین زده می‌شود، اما با بازسازی و ایجاد تغییرات، ارزشش از ۲۱ میلیون دلار فراتر خواهد رفت. این ملک در جنوب لیسبون قرار دارد و روند بازسازی‌اش ادامه دارد و به نظر می‌رسد در اولین ماه‌های سال ۲۰۲۳ برای سکونت رونالدو آماده شود. در میان همه شایعه‌هایی که برای آینده این ستاره پرتغالی مطرح شده است، خرید این خانه باعث شد برخی افراد از احتمال بازگشت او به لیگ پرتغال بگویند.

البته در صورت وجود پیشنهاد جدی از باشگاه‌های مطرح اروپایی، بعید است پای رونالدو به این زودی‌ها به فوتبال باشگاهی کشورش باز شود. او فوتبال حرفه‌ای را در شانزده‌سالگی از تیم‌های پایه اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد و بعید نیست که علاقه‌مند باشد فوتبالش را در همین تیم به پایان برساند، اما احتمالا این ستاره پرتغالی هنوز چند فصل دیگر در سطح اول فوتبال باشگاهی اروپا حضور داشته باشد.

سری‌آ، مقصدی جذاب

در طول تابستان اخبار گوناگونی درباره علاقه ناپولی به رونالدو منتشر می‌شد. با این حال، هیچ گفت‌وگوی رسمی بین نمایندگان ناپولی با باشگاه و بازیکن اتفاق نیفتاد تا رونالدو در انگلیس بماند. اکنون شایعات بار دیگر قوت گرفته است و علاقه ناپولی به او آشکارتر می‌شود. ناپولی علاوه بر صدرنشینی در سری‌آ، با پنج برد از پنج مسابقه، بالاتر از لیورپول و آژاکس صدرنشین گروه اول لیگ قهرمانان است و بازگشت به فوتبال ایتالیا می‌تواند آینده جذابی برای رونالدو رقم بزند.

در سال‌های گذشته، ستارگان سال‌خورده زیادی با حضور در فوتبال این کشور سال‌های حضورشان در سطح اول فوتبال را افزایش دادند. رونالدو می‌تواند برای باشگاهی که با اقتدار صدر جدول کالچو را در اختیار دارد، مهره ارزشمندی باشد، اما موضوع اصلی، دستمزد است. آیا رونالدو حاضر به کاهش درخورتوجه دستمزدش خواهد شد؟ بعید است باشگاه‌های اروپایی به پرداخت مبالغ زیاد برای این بازیکن ۳۷ ساله تن دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->